پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/12/12-19/Windows-XP-SP3-Disney-Edition.jpg

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با ۴ رویکرد انجام می دهد:

- محافظت بهتر از شبکه
- بهبود حفاظت از حافظه
- ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
- امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)


|
امتیاز مطلب : 223
|
تعداد امتیازدهندگان : 61
|
مجموع امتیاز : 61
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: Disney Edition , Windows XP SP3 , Windows XP SP3 Disney Edition (2011) , xp sp3 , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز xp sp3 , دانلود ویندوز xp sp3 نسخه مخصوص با طرح والت دیزنی , طرح والت دیزنی , ویندوز xp sp3 ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا مارس 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
 
در پست امروز جدید ترین ویندوز سون را که تا ماه مارس 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویسپک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. 
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , اپدیت ویندوز سون , خرید ویندوز 7 , دانلود , دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise RTM With SP1 x86 x64 Volume OEM , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه فینال ویندوز 7 , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 , دانلود ویندوز هفت , دانلود ویندوز ایکس پی , دانلود ویندوز سون , دانلود ویندوز سون 2011 , دانلود Windows 7 Enterprise SP1 , دانلود اپدیت ویندوز سون , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز 7 , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز هفت , دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون مارس Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2011 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز 7 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز سون , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود سرویس پک 1 ویندوز سون , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : یک شنبه 1 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح


Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا ژانویه 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
 

در پست امروز جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اواسط ماه ژانویه 2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند.

همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد.

ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید.

از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت.

همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.

ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 

  


|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , ویندوز , Windows XP SP3 , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز ویستا , دانلود ویندوز XP , دانلود ویندوز سون , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز ایکس پی , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود سیستم عامل , دانلود سیستم عامل لینوکس , دانلود سیستم عامل مکینتاش , دانلود سیستم عامل ایکس پی , داناود آپدیت ویندوز ایکس پی , سیستم عامل , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Windows_XP_Dark_Edition_7_www.mihandownload.com.jpg
مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار اولین نسخه سیستم عامل ویندوز می گذرد. ویندوز سیستم عاملی با رابط کاربری گرافیکی بود که با ورودش به دنیای کامپیوتر ، تحولات بسیاری صورت گرفت و کاربران را با معانی و مفهومات جدیدی آشنا کرد. در طول این سال ها نسخه های مختلفی از این سیستم عامل عرضه شده است که در هرکدام پیشرفت هایی حاصل شد.
 
ویندوز XP در سال 2001 عرضه شد و در ابتدا در شرکت مایکروسافت با اسم رمز ویسلر (Whistler) شناخته می شد چراکه در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز NT  و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد.
 
این ویندوز را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین نسخه های ویندوز دانست چنانکه تاکنون با وجود ارائه نسخه های جدیدتر ویندوز نظیر ویستا و سون ، همچنان محبوبیت خود را از دست نداده است و عده کثیری از کاربران هنوز هم حاضر به ارتقاء ویندوز خود از XP به نسخه های بالاتر نیستند. این ویندوز محبوبیت خود را مدیون رابط کاربری ساده و قدرتمند ، سرعت بالا و استفاده بهینه از منابع سخت افزاری سیستم و عواملی این چنینی است. بسیاری از نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای نیز همچنان بهترین حالت سازگاری را با ویندوز XP دارند.
 
یکی از نکاتی که درباره این ویندوز شایان ذکر است آماری است که نشان می دهد هم اکنون بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا در حال استفاده است. از زمان انتشار ویندوز اکس پی تاکنون مایکروسافت با هدف برطرف کردن مشکلات و نقص های آن و یا هدف قرار دادن عده خاصی از کاربران ، ورژن های مختلفی از آن را منتشر کرده است.
 
امروز جدیدترین ورژن ویندوز اکس پی را با نام Windows XP Dark Edition 7 SP3 آماده کرده ایم. این نسخه از ویندوز همانگونه که از نامش پیداست دارای آپدیت ها و تغییرات Service Pack 3 است. اما مسئله ای که در ارتباط با این نسخه قابل اهمیت است ظاهر آن است که شباهت های بسیاری با ویندوز 7 دارد و عملأ این نسخه را می توان ویندوز اکس پی با ظاهر ویندوز 7 دانست که در می توانید تمامی نرم افزارهای سازگار با ویندوز اکس پی را اجرا نمایید و از سرعت بسیار خوب آن بهره مند شوید و در عین حال از زیبایی های بصری ویندوز سون نیز لذت ببرید.
 
این نسخه همچنین دارای آخرین آپدیت های ارائه شده است و به طور کامل کرک شده است و محدودیت زمانی در آن وجود ندارد. این نسخه از ویندوز اکس پی را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
 
برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این سیستم عامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار نقاله دیجیتال , دانلود نرم افزار NOKIA Angle Meter S60v5 , نقاله , نقاله دیجیتال , دانلود , نرم افزار , موبایل , نوکیا , سونی اریکسون , برنامه , نرم افزار موبایل , نرم افزار نوکیا , برنامه موبایل , برنامه نوکیا , دانلود نرم افزار موبایل , دانلودنرم افزار , نرم افزار جديد , ویندوز , ویندوز اکس پی 2010 , Windows XP SP3 , آپدیت جدید ویندوز , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز ویستا , دانلود ویندوز XP , دانلود ویندوز سون , دانلود Windows XP Dark Edition 7 SP3 SATA Driver Activated , دانلود آپدیت ویندوز ایکس پی , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز ایکس پی , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود سیستم عامل , دانلود سیستم عامل مکینتاش , دانلود سیستم عامل ایکس پی , سیستم عامل , سايت دانلود نرم افزارنرم افز ,
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

MultiSet_Pro_v7.8.2_[www.MihanDownload.com].jpgبا نصب ویندوز چند نرم افزار به صورت پیشفرض همراه با آن نصب می شوند و شما برای دسترسی به نرم افزارهای بیشتر و کاربردی می بایست خود به صورت مجزا اقدام به نصب برنامه های دلخواه خود نمایید که بسیار زمان بر است.
 
 امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت اتوماتیک اقدام به نصب ویندوز همراه با نرم افزار های دلخواه شما می نماید.
 
نرم افزار MultiSet یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای صرفه جویی در وقت و زمان می باشد. این نرم افزار قادر است تا به صورت کاملآ خودکار اقدام به نصب ویندوز نماید و پس از آن نرم افزارهایی را که شما به آنها احتیاج دارید را به صورت اتوماتیک نصب کند. این برنامه محصول شرکت Almeza بوده که شما میتوانید با کمک آن یک ویندوز بسازید که پس از نصب خود به صورت خودکار نرم افزارهای مورد نیاز شما را نصب می کند.
 
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
تاریخ : 27 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Windows XP Professional SP3 Integrated October 2010 

Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده-اسکن شده با 3 آنتی ویروس برتر جهان-بدون نیاز به سریال-به صورت Bootable!

این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست شده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. همچنین در ویندوز هیچ نوع دستکاری صورت نگرفته و به صورت اورجینال می باشد. علاوه بر این فایل های ویندوز توسط 3 آنتی ویروس برتر جهان BitDefender, ESET و Kaspersky به صورت کامل اسکن شده هیچگونه فایل مخربی درون ویندوز یافت نشد.

بعلاوه این ویندوز به صورت Bootable است و نیز در هنگام نصب نیازی به وارد کردن سریال نیست. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. البته چند تغییر کوچک هم در ظاهر نرم افزارهای ویندوز ایجاد شده که این تغییرات در نرم افزار های Windows Media Player و Internet Explorer میباشد در واقع شما در این ویندوز از نسخه 11 نرم افزار ویندوز مدیا پلیر استفاده خواهید کرد که میتواند تمام فرمتهای مالتی مدیا را در آن اجرا نمایید و همچنین از نسخه 8 نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده خواهید نمود که مرور وب را با امنیت و سرعت بیشتری نسبت به قبل تجربه خواهید کرد. بعلاوه این نسخه از ویندوز ایکس پی به طور کامل از درایورهای SATA‌ ، RAID و SCSI پشتیبانی می کند و نیز این درایورها در آن قرار گرفته است. 
 

برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .